Foto met telefoon van de zaak. Wie is eigenaar?

Even een fotootje naar het thuisfront om te laten zien hoe druk het is op kantoor? Dan is die foto van jou, ook al maak je hem met je werktelefoon. Maar er zijn ook veel gevallen waarin dat niet zo is of waarbij je kunt twijfelen aan wie het auteursrecht op die foto nu eigenlijk heeft.

Een gedachte over “Foto met telefoon van de zaak. Wie is eigenaar?

  1. koppieop

    Beste Twan, dit is geen reactie op de posting, maar een poging tot communicatie omdat ik geen e-mail adres vind, en ik met facebook (nog) niet goed overweg kan

    Tot mijn verrassing zie ik dat je enige aandacht hebt besteed aan mijn blog, ondanks mijn stilzwijgen sinds meer dan twee maanden. “Absit omen” 🙂 ga ik weer iets plaatsen, hopelijk zie ik je dan terug als commentator. Of ik plaats een reactie op een artikel van jou. Tot dan!
    .-

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

